آژانس مسافرتی فهیم گشت تهران

آژانس مسافرتی فهیم گشت مجری تورهای داخلی و خارجی با کیفیت و تورهای ارزان قیمت

آژانس مسافرتی فهیم گشت مجری تورهای داخلی و خارجی با کیفیت و تورهای ارزان قیمت

آژانس مسافرتی فهیم گشت تهران مفتخر است که کلیه تورهای داخلی و خارجی را با قیمت مناسب و کیفیت عالی برگزار نماید. برگزاری تورهای داخلی و خارجی به سراسر نقاط دنیا از قبیل : تور تایلند , تور استانبول , تور ترکیه , تور ارمنستان , تور هندوستان , تور گرجستان , تور مالزیس , تور اروپا , تور پوکت , تور پاتایا , تور دبی , تور مشهد , تور کیش.
پرواز با ایمن ترین ایرلاین های داخلی و خارجی اعم از : هواپیمایی قطر , هواپیمایی ماهان , هواپیمایی امارات ایر , هواپیمایی ترکیش ایر و همچنین کلیه خدمات مسافرتی همچون : پیکاپ پاسپورت , رزرو هتل های خارجی , رزرو هتل سراسر جهان , اخذ ویزای شینگن , اخذ وقت سفارت را نیز به شما عزیزان ارائه خواهیم داد.

آژانس مسافرتی فهیم گشت تهران برگزار کننده تور ایرانگردی با نازلترین قیمت است.


تور ایرانگردی و تور مارکوپولو ارزان همراه با فهیم گشت


تور ایرانگردی و ایران شناسی همراه با تور لیدر های حرفه ای

اگر قصد دارید به سراسر نقاط کشور عزیزمان سفر کنید و همراه با تور لیدر حرفه ای که به مقصد آشنایی کامل دارد , سفر کنید , تنها کافیست به همکاران ما در دفتر آژانس مسافرتی فهیم گشت تهران مراجعه فرمایید.

ما در فهیم گشت با بهره مندی از تورلیدر های حرفه ای و آشنا به مقصد توانسته ایم رضایت کامل مشتریان خود را جلب نماییم.


تور ایرانگردی و ایران شناسی همراه با تور لیدر های حرفه ای


تور ایرانگردی ارزان قیمت زمینی و هوایی

تور ایرانگردی در آزانس مسافرتی فهیم گشت تهران بصورت زمینی و هوایی برگزار می گردد. چرا که در برخی از مقاصد این امکان وجود ندارد که بصورت زمینی سفر کرده و از تماشای آنها لذت برد. سفر زمینی نیز جذابیت های خاص خود را به همراه دارد.


تور ایرانگردی ارزان قیمت زمینی و هوایی


از جمله مقاصد ما در تور ایرانگردی میتوان به تور مشهد مقدس و تور کیش اشاره داشت که شما عزیزان می توانید بصورت زمینی و هوایی در تور مشهد شرکت فرمایید.


تور ایرانگردی جزیره کیش


خدمات تور ایرانگردی در آژانس مسافرتی فهیم گشت

با شرکت در تور ایرانگردی این امکان برای مسافران عزیز فراهم شده است که در بهترین و لوکس ترین هتل ها اقامت داشته و از امکانات ویزه در هتل های بهره مند شوند.همچنین لازم به ذکر است که اقامت در هتل ها همراه با صبحانه می باشد.


خدمات تور ایرانگردی در آژانس مسافرتی فهیم گشت


رزرو تور ایرانگردی و تور مارکوپولو

شما مشتریان و گردشگران عزیز با رزرو تور ایرانگردی و تور مارکوپولو این امکان را خواهید داشت که اوقات فراغت خود را همراه با یکی از بهترین آژانس های مسافرتی تهران و در یکی از با کیفیت ترین تورهای داخلی و تور مارکوپولو بگذرانید.


رزرو تور ایرانگردی و تور مارکوپولو


عزیزانی که تمایل دارند اطلاعات بیشتری کسب نمایند می توانند با شماره تلفن های ما تماس گرفته و یا به وب سایت آژانس مسافرتی فهیم گشت تهران مراجعه فرمایند.

09101260496


02177940055


http://fahimgasht.com


تهران - ضلع شرقی میدان هفت حوض - پلاک 39 - طبقه اول



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی