آژانس مسافرتی فهیم گشت تهران

آژانس مسافرتی فهیم گشت مجری تورهای داخلی و خارجی با کیفیت و تورهای ارزان قیمت

آژانس مسافرتی فهیم گشت مجری تورهای داخلی و خارجی با کیفیت و تورهای ارزان قیمت

آژانس مسافرتی فهیم گشت تهران مفتخر است که کلیه تورهای داخلی و خارجی را با قیمت مناسب و کیفیت عالی برگزار نماید. برگزاری تورهای داخلی و خارجی به سراسر نقاط دنیا از قبیل : تور تایلند , تور استانبول , تور ترکیه , تور ارمنستان , تور هندوستان , تور گرجستان , تور مالزیس , تور اروپا , تور پوکت , تور پاتایا , تور دبی , تور مشهد , تور کیش.
پرواز با ایمن ترین ایرلاین های داخلی و خارجی اعم از : هواپیمایی قطر , هواپیمایی ماهان , هواپیمایی امارات ایر , هواپیمایی ترکیش ایر و همچنین کلیه خدمات مسافرتی همچون : پیکاپ پاسپورت , رزرو هتل های خارجی , رزرو هتل سراسر جهان , اخذ ویزای شینگن , اخذ وقت سفارت را نیز به شما عزیزان ارائه خواهیم داد.

تور مشهد زمینی و هوایی از تهران در اعیاد مذهبی

سه شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۳۷ ق.ظ

تور مشهد زمینی و هوایی از تهران در کلیه اعیاد مذهبی و تور مشهد در تمام فصول سال در آژانس مسافرتی فهیم گشت با قیمت مناسب برگزار می گردد.


تور مشهد زمینی و هوایی از تهران در اعیاد مذهبی


تور مشهد و اماکن تفریحی و گردشگری مشهد

در همراهی با تور مشهد فهیم گشت پارک کوه سنگی را فراموش نکنید. این پارک زیبا در دل دو رشته کوه واقع شده است که یکی از جاذبه های گردشگری در مشهد به شمار می آید.


تور مشهد و اماکن تفریحی و گردشگری مشهد


شهر بازی پارک ملت در بزرگراه آزادی مشهد نیز یکی از شهربازی های بزرگ است که برای چند ساعت می تواند اوقات خوشی را برای شما رقم بزند.

باغ وحش وکیل آباد در جنوب غربی مشهد نیز از دیگر مکان های تفریحی مشهد است.


تفرجگاههای مشهد همراه با تور مشهد در باغ وحش وکیل آبادتور هوایی مشهد لحظه آخری


در باغ گیاه شناسی مشهد می توانید انواع گل ها و گیاهان زینتی زیبا را از نزدیک تماشا کنید.

پارک علمی پروفسور بازیما , پارک طبیعی هفت حوض , پارک ملت مشهد , پارک وکیل آباد از جمله تفرجگاههای مشهد است که در تور مشهد همراه با آژانس مسافرتی فهیم گشت تهران امکان تفریح در این مکان ها برای شما عزیزان فراهم خواهد شد.


بازدید از باغ وکیل آباد در تور مشهد


تور مشهد و اقامت در هتل های لوکس مشهد

از مزایای همراهی با تور مشهد در آژانس مسافرتی فهیم گشت , می توان به اقامت در هتل های لوکس مشهد اشاره داشت. اقامت در هتل درویشی , هتل قصر , هتل بین المللی قصر , هتل هما , هتل فردوس , هتل جواد , هتل اترک , هتل توس و ... همجنین شما می توانید در هتل آپارتمان های مشهد به استراحت بپردازید و با خیال راحت از سفر خود لذت ببرید.


تور مشهد و اقامت در هتل های لوکس مشهد


رزرو تور مشهد در آژانس مسافرتی فهیم گشت

در صورتیکه تمایل دارید برای اعیاد مذهبی مورد نظر خود به شهر مشهد سفر کرده و در جوار حرم ملکوتی حضرت رضا باشید , می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی فهیم گشت تهران تماس گرفته و اطلاعات تکمیلی را در ارتباط با تور مشهد کسب نمایید.


رزرو تور مشهد در آژانس مسافرتی فهیم گشت



09101260496


02177940055


http://fahimgasht.com


تهران - ضلع شرقی میدان هفت حوض - پلاک 39 - طبقه اول

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی